Logo Loading

Anahtar kelimenizi girin

DİJİTAL PAZARLAMA

SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ

DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ

DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ

Dijital pazarlamayı, online olarak ürünlerinizi, hizmetlerinizi ve yeteneklerinizi hedef kitlenizle buluşturmak için yaptığınız çalışmaların tümü olarak tanımlayabiliriz. Dijital pazarlama, geleneksel pazarlamaya göre daha avantajlı ve etkili bir model olduğundan dolayı günümüzde yoğun olarak tercih edilmektedir. Son istatistiklere göre tüm dünya baz alındığında, dijital pazarlama çalışmalarına yapılan yatırımlar, geleneksel pazarlama çalışmaları için yapılan yatırımları geride bırakmış durumda.

EĞİTİMİN AMACI

İmza Akademi’nin Dijital Medya Uzmanı eğitim programına sosyal medya, pazarlamaya, e-ticarete ve dijital dünyaya ilgi duyan, bu alanda bir kariyer hedefleyen herkes katılabilir. Sektör deneyimine sahip olan uzmanlarından alacağınız eğitimin ardından şirket veya markalarınızın pazarlama stratejileri ile dijital pazarlama tekniklerini bütünleştirebilecek seviyeye gelecek; böylece iletişim güçlerini, müşteri memnuniyetlerini, itibarlarını ve satışlarını artırabileceksiniz.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

  • Web Site
  • Mikro Site
  • Mobil Site
  • Blog
  • Sosyal Medya
  • Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Youtube, Pinterest

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing) 

  • SEO: Temel
  • SEO’yu Anlamak: Teknik Jargonun Ötesinde
  • Efektif Search Marketing
  • SEO: Kurumsal
  • SEO Analiz Araçlarının Kullanımı (Ahrefs, Google Webmaster Tools vb.)
  • E-ticaret Siteleri için Satış Hedefli SEO
  • ​​​Google Botlarını Anlamak (Google Panda, Google Penguin, Google Hummingbird vb.)
  • SEO: Daha İyi Sonuçlar Elde Etmek İçin Sosyal Medyayı Kullanmak
  • PPC Kampanya Geliştirmek ve Yayılımı Arttırmak
  • SEM Marketing
  • SEM Marketing’e Entegrasyon
  • Paid Media: Google Adwords
  • Sosyal Medya Networkleri 1: Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn
  • Sosyal Medya Networkleri 2: Instagram, Pinterest, Tumblr, StumbleUpon
  • Efektif Facebook Marketing’in Temelleri
  • Sosyal Medyada Markalaşmak
  • Efektif Twitter Marketing’in Temelleri
  • Instagram’da Marketing: Görsel Hikayecilik ile Marka İletişimi Yaratmak
  • Sosyal Medya Paylaşımları için Grafik Bilgisi ve Photoshop
  • Daha İyi ROI İçin Kullanıcıları/Takipçileri Dinleyebilmek
  • Sosyal Zeka, Sosyal CRM ve Topluluk Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetim Araçlarının Kullanımı (Hootsuite, Reachpod, Buffer)
  • Sosyal Medya Aracılığıyla Retargeting
  • Sosyal Medyada Monitoring Kullanımı ve Analiz Süreçleri
  • Facebook’ta Hızlı Büyümek İçin Tip ve Trick’ler
  • Konvansiyonel Olmayan Yöntemlerle Facebook Marketing

Content Marketing (İçerik Pazarlama)

  • Content Marketing Tanımı: Neden Content Marketing?
  • Content Marketing Stratejisi Geliştirmek
  • Entegre Content Marketing ve Sosyal Medya
  • Bloglar
  • Business Blogging ile Liderleşmek ve Trafik Arttırmak
  • Content Marketing’i Ölçümlemek
  • Yolunuzu Mobil’e Çevirmek
  • Mobil Web & Responsive Design
  • App’lar ve Rolleri
  • App’ın Başarısında Pazarlama Gerçeği
  • Sosyal Medyayı Mobile Entegre Etmek
  • SoLoMo (SocialLocalMobile)
  • Günümüzün Trendi SoLoMo’ya Hazırlanmak
  • Yeni Nesil Barkodlar
  • E-mail Marketing
  • E-mail Marketing İçin Strateji Geliştirmek
  • Efektif E-mail Yaratmak
  • Database Yaratmak
  • Etik E-mail Marketing
  • E-mail Marketing’i Ölçümlemek ve Raporlamak
  • E-mail Marketing’i Geliştirebilmek İçin Sosyal Medya
  • E-Ticaret
  • E-Ticaret İçin Strateji Geliştirmek
  • E-Ticaret’te User Experience
  • Database Yaratmak
  • E-Ticaret’te E-mail Marketing
  • E-Ticareti Geliştirebilmek İçin Sosyal Medya Kullanımı
  • Kampanya Yaratmak
  • Kampanya Başarısı Ölçümlemek
  • B2B / B2C Marketing
  • Strateji Geliştirmek
  • B2B / B2C Web Site Tasarımı ve User Experience
  • B2B / B2C Görsel Hikâyecilik
  • B2B / B2C Sosyal Medya
  • B2B / B2C Sosyal Medya Stratejisi
  • B2B / B2C E-Mail Stratejileri
  • B2B / B2C Content Marketing
  • Temel Ölçümleme Araçları
  • Ziyaretçi Davranışları
  • Performans Ölçütleri
  • Raporlama
  • Test Araçları
  • Online Reklamcılık
  • Google Display Network
  • Dijital Medyaya Entegre Olmak
  • Online Hedefleme
  • Online Ölçümleme ve Raporlama
  • Online İletişimin Avantajları ve Dezavantajları

ÇALIŞMA ALANLARI

  • Dijital Medya Uzmanı
  • Dijital Pazarlama Uzmanı
  • Sosyal Medya Uzmanı

ÖN GEREKLİLİKLER

Herhangi bir ön gereklilik şartı bulunmamaktadır.

KİMLER KATILABİLİR

  • Dijital pazarlama uzmanı olmak isteyenler,
  • İşini veya hizmetini büyütmek isteyenler,
  • Bloggerlar, içerik üreticileri, yazarlar, işletme sahipleri, ortakları ve girişimciler
  • Ajansta çalışmak isteyenler,
  • Bir işletmede çalışan kurumsal iletişim / üretici / pazarlama / e-ticaret / ajans hizmetleri / medya ve her sektörden müşteriye ihtiyaç duyan herkes
  • Bu alana ilgi duyanlar.

İŞ OLANAKLARI

Şirketlerin pazarlama veya iletişim departmanlarında, dijital ajanslarda ve e-ticaret şirketlerinde kariyer yapmak isteyen herkes bu eğitimi alabilir. Aynı zamanda bu eğitim yeni bir e-ticaret şirketi kurmayı hedefleyen ya da bu alanlarda freelance olarak çalışabilirsiniz.

  • Kurumsal firmaların dijital kanallarından sorumlu olmak isteyenler
  • Kendi üzerinde çalıştığı işi geliştirmek isteyen ve dijital dünyayı daha etkili bir şekilde kullanarak yönetebilmeyi hedefleyenler
  • Freelance olarak dijital mecralarda çalışmayı planlayanlar
  • Dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi eğitimi aldıktan sonra bu alanlarda eğitim vermek isteyenler
  • İşletme sahipleri ya da ortakları
  • E-ticaret firmaları
  • Dijital ajanslarda çalışmak isteyenler
  • İlgili kurumların reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinin sorumluları
1. GRUP BAŞLANGIÇ 28.07.2021
1. GRUP SAATLER 18.00-20.00
1. GRUP GÜNLER PZT-ÇRŞ
1. GRUP SÜRE 10 SAAT

Eğitimimizi Paylaşın